Softonic-recension

MIT Alumni Association Events Overview

MIT Alumni Association Events är en gratis iPhone-app utvecklad av Massachusetts Institute of Technology. Denna app ger omfattande information om stora Alumni Association-evenemang som Tech Reunions, Alumni Leadership Conference, Family Weekend och Pi Reunion. Användare kan få tillgång till evenemangsscheman, ställa frågor, ta emot viktiga uppdateringar och anpassa sin evenemangsplaneringsupplevelse.

Med MIT Alumni Association Events kan alumner hålla sig uppkopplade och informerade om kommande evenemang, vilket gör det enklare att delta och engagera sig i MIT-samhället. Appen erbjuder en bekväm plattform för alumner att förbättra sin evenemangsupplevelse och maximera sitt engagemang i olika alumnsamlingar.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om MIT Alumni Association Events

Har du provat MIT Alumni Association Events? Var den första att lämna din åsikt!